آموزش Flash

آموزش فلش شبیه سازی شده و تعاملی با صدا و متن فارسی


آموزش فلش سی سی
دانلود
آموزش فلش سی سی
شماره شناسنامه اثر
8-00630-040582

با دانلود مستقیم از سایت استفاده از چند بخش اول نرم افزار آموزش Flash CC رایگان میباشد

برای مشاهده تمامی نسخه های آموزش فلش کلیک کنید.

با اينكه فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزار هاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده ميشود. بطور كلي ميتوان گفت Flash يك نوع آچار فرانسه در كامپيوتر به حساب مي آيد.
برای برنامه نویسی به آموزش اکشن اسکریپت مراجعه کنید.


شروع کار در محيط Flash CC
آشنايي با محيط Flash CC
آشنايي با جعبه ابزار و ابزارهاي پانل ToolBox
آشنايي با پانل هاي Flash CC
تغيير خصوصيات نمايش
آشنايي با پنل Preferences


محل قرارگيري اشياء در صفحه
ابزار خط کش
ذخيره پروژه
تعيين ابعاد Stage
وارد کردن تصوير به صفحه نمايش فلش
وارد کردن تصوير به کتابخانه
تغيير ابعاد تصوير در فلش
دسته بندي تصاوير کتابخانه
کار با لايه ها در فلش
لايه راهنما يا Guide
آشنايي با TimeLine، Frames و Keyframes
استفاده از فريمها و فريمهاي کليدي در پروژه انياک


رسم به روش Merge
رسم به روش Object
بررسي تفاوت رسم به روش Object و Merge
افزودن تصوير زمينه
رسم سايه روشن در فلش
رفع مشکل روي هم افتادگي تصاوير در پروژه انياک


متن نوع Static
متن نوع Input
متن نوع Dynamic
افزودن متن به پروژه انياک
رفع مشکل عدم وجود فونت
تبديل متن به اشکال
افزودن فونت به پروژه فلش


سمبل چيست؟
ساخت يک سمبل در Flash
روش استفاده از سمبل
بررسي حجم فايل خروجي
تغييرات بر روي نمونه سمبل
تغييرات بر روي سمبل
سازماندهي سمبلها
تفاوت سمبلهاي Movie Clip و Graphic
استفاده از Movie Clip در پروژه انياک
افزودن فيلترها به Movie Clip


رسم شکل در فلش
تبديل به دکمه
ساخت سه حالت مختلف يک دکمه
افزودن متن به دکمه
بررسي Hit در دکمه
افزودن دکمه صفحه اصلي به پروژه انياک
افزودن دکمه محصولات به پروژه انياک
افزودن متن به دکمه
ايجاد توقف در صفحه اصلي
تنظيم فاصله عمودي و افقي اشياء


ارتباط ActionScript با اشياء موجود در TimeLine
کدهاي آماده Code Snippets
دستور gotoAndStop
دستور کليک بر روي دکمه صفحه اصلي
لينک به آدرس سايت در Flash


ايجاد حرکت با Tweening
ادغام متحرک سازي اشياء با ActionScript
حرکت دادن ماشين با Motion Tweening
تعيين سرعت در متحرک سازي
تعيين دوران در حين متحرک سازي
تبديل مسير حرکت به منحني در فلش
دوران تصوير مطابق با خط حرکت
ايجاد چند حرکت بصورت هم زمان
متحرک سازي در پروژه انياک


افزودن فايل صدا به کتابخانه
قرار دادن صدا در نمايش
رفع مشکل پخش دوباره صداي پس زمينه
تغيير کيفيت صدای موجود در Flash


افزودن فيلم به يک لايه در نمايش
تغيير قالب دکمه هاي کنترلي فيلم


حذف فايلهاي اضافي
فشره سازي فايلها
پنجره Publish


بازگشت به بالای صفحه

آموزش فلش سی اس 6
دانلود
آموزش فلش سی اس 6
شماره شناسنامه اثر
8-00630-033001

با دانلود مستقیم از سایت استفاده از چند بخش اول نرم افزار آموزش Flash CS6 رایگان میباشد

برای مشاهده تمامی نسخه های آموزش فلش کلیک کنید.

با اينكه فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزار هاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده ميشود. بطور كلي ميتوان گفت Flash يك نوع آچار فرانسه در كامپيوتر به حساب مي آيد.
برای برنامه نویسی به آموزش اکشن اسکریپت مراجعه کنید.


شروع کار با Flash CS6
آشنايي با محيط Flash CS6
آشنايي با جعبه ابزار و ابزارهاي پانل Tool Box
آشنايي با پانل هاي Flash CS6
تغيير خصوصيات نمايش در فلش
آشنايي با پانل Preferences


رسم تصاوير در Flash CS6
آشنايي با خصوصيات ابزار Line
کار با ابزار Pencil
کار با ابزار Pen
کار با ابزار Oval
آشنايي با ابزار Brush
کار با ابزار Eraser
آشنايي با پانل هاي Color Mixer و Color Swatches
کار با ابزار Paint Bucket
آشنايي با ابزار Eyedropper
کار با ابزار Ink Bottle


آشنايي با ابزار Arrow
روش انتخاب اشکال
حذف اشکال در فلش
برگرداندن عمليات انجام شده (Undo)
بريدن اشکال (Cut) در فلش
روش انتقال اشکال در فلش
گروه بندي اشکال در فلش
جابجا کردن و قفل گروهها
آشنايي با خطوط راهنما (Ruler)
آشنايي با خطوط شبکه (Grid)
آشنايي با پنجره Document Properties


شروع کار با لايه ها
ايجاد يک لايه جديد
نمايش و قفل کردن لايه ها
نامريي کردن لايه ها
انواع لايه ها
آشنايي با لايه هاي راهنما (Motion Guide)
آشنايي با لايه هاي ماسک (Mask)
برداشتن قفل از لايه ها


روش استفاده از متون در فلش
آشنايي با خصوصيات ابزار متن
تغيير اندازه جعبه متن در فلش
تغيير رنگ متن در فلش
چرخاندن متن در فلش
تبديل متن افقي به عمودي
استفاده از فونتهاي سيستم
نگهداري فونت در کتابخانه Flash CS6
جدا کردن حروف يک کلمه


استفاده از نمادها
روش ايجاد نمادها در فلش
تبديل يک شکل به يک نماد گرافيکي
افزودن نماد به صحنه
ويرايش نماد در فلش
آشنايي با گزينه Tint
تغيير رنگ نماد با Tint Amount
تشخيص تعداد دفعات استفاده از نمادها
مديريت کتابخانه نمادها


استفاده از کليدها و رويدادها
استفاده از کليدهاي موجود در کتابخانه Flash
مشاهده خصوصيات يک کليد آماده
ايجاد کليد بدون استفاده از کليدهاي آماده
تعيين عملکرد براي يک کليد
آشنايي با پانل Behaviors
تغيير رويداد يک کليد
استفاده از برچسب (Lable) براي دستيابي به فريم ها


مباني متحرک سازي
انواع فريمها در فلش
ايجاد و تبديل يک فريم به فريم اصلي خالي
تجزيه يک لايه با اشکال مختلف به لايه هاي مجزا
ايجاد متحرک سازي در فلش
تغيير Frame Rate
آشنايي با Motion Tween
روش استفاده از راهنماي حرکت Motion Guide
ايجاد يک نماد متحرک
استفاده از کليپ هاي فيلم (Movie Clip)
کار با ابزار Deco در فلش
کار با ابزار Bone در فلش


کار با اصوات در Flash CS6
وارد کردن اصوات خارجي به داخل Flash CS6
اضافه کردن صوت به يکي از حالات کليد
اضافه کردن صوت به نمايش
حلقه تکرار براي اصوات در فلش
استفاده از فيلم در پروژه هاي Flash


چگونگي ايجاد فايل هاي اجرايي Flash CS6
Export نمودن، ايجاد و اجراي ي فايل swf
آشنايي با Flash Player
Publish نمودن پروژه ها در Flash CS6
مشاهده پيش نمايش از فايل swf
ارتباط با فايل هاي HTML در swf
دسترسي به يک صفحه وب با استفاده از دستور Go to web page



مباحث کلی آموزش فلش شامل:
آشنايي با محيط فلش سی اس 5
- روش كار با ابزارهاي طراحي و ترسيمهاي پيچيده
- تغيير خواص فيلم
- روش استفاده از پانلها
- نحوه ايجاد, ويرايش و استفاده از لايه ها
- كار با لايه هاي Mask – Guide
- ايجاد ويرايش متون
- روش ساخت و درج نمادها ( Symbols)
- استفاده از كتابخانه هاي Flash
- آشنايي باكليدها و رخدادها
- عمليات قابل انجام در خط زمان (Timeline)
- تكنيكهاي برنامه نويسي در FLASH
- ايجاد تصاوير متحرك (Animation)
- كار با اصوات در فلش
- ساخت صفحات وب
- كار با Component
- كاربرد رويدادها, دستورات و توابع
- و مطالب آموزشی بیشتری در آموزش فلاش ...


بازگشت به بالای صفحه

آموزش فلش CS5
دانلود
آموزش فلش CS5
شماره شناسنامه اثر
8-00630-015480

با دانلود مستقیم از سایت استفاده از چند بخش اول نرم افزار آموزش Flash CS5 رایگان میباشد

برای مشاهده تمامی نسخه های آموزش فلش کلیک کنید.

با اينكه فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزار هاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده ميشود. بطور كلي ميتوان گفت Flash يك نوع آچار فرانسه در كامپيوتر به حساب مي آيد.
برای برنامه نویسی به آموزش اکشن اسکریپت مراجعه کنید.


شروع کار با Flash cs5
آشنايي با محيط Flash cs5
آشنايي با جعبه ابزار و ابزارهاي پانل Tool Box
آشنايي با پانل هاي Flash cs5
تغيير خصوصيات نمايش در فلش
آشنايي با پانل Preferences


رسم تصاوير در Flash cs5
آشنايي با خصوصيات ابزار Line
کار با ابزار Pencil
کار با ابزار Pen
کار با ابزار Oval
آشنايي با ابزار Brush
کار با ابزار Eraser
آشنايي با پانل هاي Color Mixer و Color Swatches
کار با ابزار Paint Bucket
آشنايي با ابزار Eyedropper
کار با ابزار Ink Bottle


آشنايي با ابزار Arrow
روش انتخاب اشکال
حذف اشکال در فلش
برگرداندن عمليات انجام شده (Undo)
بريدن اشکال (Cut) در فلش
روش انتقال اشکال در فلش
گروه بندي اشکال در فلش
جابجا کردن و قفل گروهها
آشنايي با خطوط راهنما (Ruler)
آشنايي با خطوط شبکه (Grid)
آشنايي با پنجره Document Properties


شروع کار با لايه ها
ايجاد يک لايه جديد
نمايش و قفل کردن لايه ها
نامريي کردن لايه ها
انواع لايه ها
آشنايي با لايه هاي راهنما (Motion Guide)
آشنايي با لايه هاي ماسک (Mask)
برداشتن قفل از لايه ها


روش استفاده از متون در فلش
آشنايي با خصوصيات ابزار متن
تغيير اندازه جعبه متن در فلش
تغيير رنگ متن در فلش
چرخاندن متن در فلش
تبديل متن افقي به عمودي
استفاده از فونتهاي سيستم
نگهداري فونت در کتابخانه Flash cs5
جدا کردن حروف يک کلمه


استفاده از نمادها
روش ايجاد نمادها در فلش
تبديل يک شکل به يک نماد گرافيکي
افزودن نماد به صحنه
ويرايش نماد در فلش
آشنايي با گزينه Tint
تغيير رنگ نماد با Tint Amount
تشخيص تعداد دفعات استفاده از نمادها
مديريت کتابخانه نمادها


استفاده از کليدها و رويدادها
استفاده از کليدهاي موجود در کتابخانه Flash
مشاهده خصوصيات يک کليد آماده
ايجاد کليد بدون استفاده از کليدهاي آماده
تعيين عملکرد براي يک کليد
آشنايي با پانل Behaviors
تغيير رويداد يک کليد
استفاده از برچسب (Lable) براي دستيابي به فريم ها


مباني متحرک سازي
انواع فريمها در فلش
ايجاد و تبديل يک فريم به فريم اصلي خالي
تجزيه يک لايه با اشکال مختلف به لايه هاي مجزا
ايجاد متحرک سازي در فلش
تغيير Frame Rate
آشنايي با Motion Tween
روش استفاده از راهنماي حرکت Motion Guide
ايجاد يک نماد متحرک
استفاده از کليپ هاي فيلم (Movie Clip)
کار با ابزار Deco در فلش
کار با ابزار Bone در فلش


کار با اصوات در Flash cs5
وارد کردن اصوات خارجي به داخل Flash cs5
اضافه کردن صوت به يکي از حالات کليد
اضافه کردن صوت به نمايش
حلقه تکرار براي اصوات در فلش
استفاده از فيلم در پروژه هاي Flash


چگونگي ايجاد فايل هاي اجرايي Flash cs5
Export نمودن، ايجاد و اجراي ي فايل swf
آشنايي با Flash Player
Publish نمودن پروژه ها در Flash cs5
مشاهده پيش نمايش از فايل swf
ارتباط با فايل هاي HTML در swf
دسترسي به يک صفحه وب با استفاده از دستور Go to web page



مباحث کلی آموزش فلش شامل:
آشنايي با محيط فلش سی اس 5
- روش كار با ابزارهاي طراحي و ترسيمهاي پيچيده
- تغيير خواص فيلم
- روش استفاده از پانلها
- نحوه ايجاد, ويرايش و استفاده از لايه ها
- كار با لايه هاي Mask – Guide
- ايجاد ويرايش متون
- روش ساخت و درج نمادها ( Symbols)
- استفاده از كتابخانه هاي Flash
- آشنايي باكليدها و رخدادها
- عمليات قابل انجام در خط زمان (Timeline)
- تكنيكهاي برنامه نويسي در FLASH
- ايجاد تصاوير متحرك (Animation)
- كار با اصوات در فلش
- ساخت صفحات وب
- كار با Component
- كاربرد رويدادها, دستورات و توابع
- و مطالب آموزشی بیشتری در آموزش فلاش ...


بازگشت به بالای صفحه

آموزش فلش از مقدماتی تا پیشرفته
دانلود
آموزش فلش از مقدماتی تا پیشرفته
شماره شناسنامه اثر
27-221940-3

با دانلود مستقیم از سایت استفاده از چند بخش اول نرم افزار آموزش Flash CS3 رایگان میباشد

برای مشاهده تمامی نسخه های آموزش فلش کلیک کنید.

جدید : نرم افزار آموزش Flash CS 5
برای برنامه نویسی به آموزش اکشن اسکریپت مراجعه کنید.

با اينكه فلش معمولاً در طراحي و ساخت صفحات وب و Banner هاي تبليغاتي كاربرد دارد، اما امروزه از اين برنامه در ساخت تصاوير متحرك ساده و نرم افزار هاي چندرسانه اي ساده نيز در سطح وسيعي استفاده ميشود. بطور كلي ميتوان گفت Flash يك نوع آچار فرانسه در كامپيوتر به حساب مي آيد. نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد آن است كه حداقل نياز نگارش Flash MX 2004 و Flash 8، كامپيوترهاي Pentium III با 128 مگابايت حافظه و نيز سيستم عامل Windows 2000 به بالا ميباشد.

فصل اول: مفاهيم اوليه در Flash CS3

شروع کار با Flash CS3
آشنايي با محيط Flash CS3
آشنايي با جعبه ابزار و ابزارهاي پانل Tool Box
آشنايي با پانل هاي Flash CS3
تغيير خصوصيات نمايش
آشنايي با پانل Preferences

فصل دوم: رسم تصاوير

رسم تصاوير در Flash CS3
آشنايي با خصوصيات ابزار Line
کار با ابزار Pencil
کار با ابزار Pen
کار با ابزار Oval
آشنايي با ابزار Brush
کار با ابزار Eraser
آشنايي با پانل هاي Color Mixer و Color Swatches
کار با ابزار Paint Bucket
آشنايي با ابزار Eyedropper
کار با ابزار Ink Bottle

فصل سوم: رسم اشکال پيچيده

آشنايي با ابزار Arrow
روش انتخاب اشکال
حذف اشکال
برگرداندن عمليات انجام شده (Undo)
بريدن اشکال (Cut)
روش انتقال اشکال
گروهبندي اشکال
جابجا کردن و قفل گروهها
آشنايي با خطوط راهنما (Ruler)
آشنايي با خطوط شبکه (Grid)
آشنايي با پنجره Document Properties

فصل چهارم: کار با لايه ها

شروع کار با لايه ها
ايجاد يک لايه جديد
نمايش و قفل کردن لايه ها
نامريي کردن لايه ها
انواع لايه ها
آشنايي با لايه هاي راهنما (Motion Guide)
آشنايي با لايه هاي ماسک (Mask)
برداشتن قفل از لايه ها

فصل پنجم: روش استفاده از متون

روش استفاده از متون
آشنايي با خصوصيات ابزار متن
تغيير اندازه جعبه متن
تغيير رنگ متن
چرخاندن متن
تبديل متن افقي به عمودي
استفاده از فونتهاي سيستم
نگهداري فونت در کتابخانه Flash CS3
جدا کردن حروف يک کلمه

فصل ششم: کار با نمادها و کتابخانه ها

استفاده از نمادها
روش ايجاد نمادها
تبديل يک شکل به يک نماد گرافيکي
افزودن نماد به صحنه
ويرايش نماد
آشنايي با گزينه Tint
تغيير رنگ نماد با Tint Amount
تشخيص تعداد دفعات استفاده از نمادها
مديريت کتابخانه نمادها

فصل هفتم: کليدها و رخدادها

استفاده از کليدها و رويدادها
استفاده از کليدهاي موجود در کتابخانه Flash
مشاهده خصوصيات يک کليد آماده
ايجاد کليد بدون استفاده از کليدهاي آماده
تعيين عملکرد براي يک کليد
آشنايي با پانل Behaviors
تغيير رويداد يک کليد
استفاده از برچسب (Lable) براي دستيابي به فريم ها

فصل هشتم: ايجاد تصاوير متحرک (Animation)

مباني متحرک سازي
انواع فريمها
ايجاد و تبديل يک فريم به فريم اصلي خالي
تجزيه يک لايه با اشکال مختلف به لايه هاي مجزا
ايجاد متحرک سازي
تغيير Frame Rate
آشنايي با Motion Tween
روش استفاده از راهنماي حرکت Motion Guide
ايجاد يک نماد متحرک
استفاده از کليپ هاي فيلم (Movie Clip)

فصل نهم: کار با اصوات

کار با اصوات در Flash CS3
وارد کردن اصوات خارجي به داخل Flash CS3
اضافه کردن صوت به يکي از حالات کليد
اضافه کردن صوت به نمايش
حلقه تکرار براي اصوات
همزمان نمودن اصوات با نمايش
چگونگي تغيير دادن و اضافه نمودن جلوه هاي صوتي
استفاده از فيلم در پروژه هاي Flash

فصل دهم: طراحي صفحات وب

چگونگي ايجاد فايل هاي اجرايي Flash CS3
Export نمودن، ايجاد و اجراي ي فايل swf
آشنايي با Flash Player
Publish نمودن پروژه ها در Flash CS3
مشاهده پيش نمايش از فايل swf
ارتباط با فايل هاي HTML در swf
دسترسي به يک صفحه وب با استفاده از دستور Go to web page
فراخواني فايل هاي swf از صفحه HTML

مباحث کلی شامل:
آشنايي با محيط فلش سی اس
- روش كار با ابزارهاي طراحي و ترسيمهاي پيچيده
- تغيير خواص فيلم
- روش استفاده از پانلها
- نحوه ايجاد, ويرايش و استفاده از لايه ها
- كار با لايه هاي Mask – Guide
- ايجاد ويرايش متون
- روش ساخت و درج نمادها ( Symbols)
- استفاده از كتابخانه هاي Flash
- آشنايي باكليدها و رخدادها
- عمليات قابل انجام در خط زمان (Timeline)
- تكنيكهاي برنامه نويسي در FLASH
- ايجاد تصاوير متحرك (Animation)
- كار با اصوات
- ساخت صفحات وب
- كار با Component
- كاربرد رويدادها, دستورات و توابع
- و مطالب آموزشی بیشتری در آموزش فلاش ...


بازگشت به بالای صفحه